Canceren kan godt stoppe sin snusen rundt i cellevævet,

der er ikke mere candy til dig, min skat. Da jeg sad i S-toget for lidt siden, efter at jeg havde løftet et halvt kilo lort op fra et gulv, spulet hele lokummet med varmt vand og sprittet det af, renset rillerne i et par fodsåler for ekskrement, fiskede jeg en bog op af tasken, Kasper Thomsens Malone City 2, og lige der hvor der står fuck jer, europæere, etcetera, lå en ristet, chilikrydret solsikkekerne, faldet ud af en pose jeg købte i Austin, Texas for et par uger siden, efter en brandert, som jeg senere skal fortælle om, jeg mødte bl.a en ged uden hoved. Lige nu er jeg for træt og sulten og fuld af et uforståeligt raseri, jeg lytter til den nye single Stone af Alice In Chains, det genopstandne band, forsangeren Layne Staley, død af heroin i 2003, og nu med kristus i front.  Mere har jeg ikke at byde på, mere får du ikke fra mig i dag. Min kæreste siger at Alice In Chains er noget lort, jeg tror hun ret.

Leave a Reply

