impulskøbte et paradistræ fravalgte i denne omgang julerosen

impulskøbte et paradistræ

  fravalgte i denne omgang julerosen

det er osse bare fordi jeg mest er vandt til at være

     i dårligt humør, så opgaven er at minde mig selv om

 at det gode humør findes, at infrastruktur kan være smuk, at der foregår alle de her små og fine ting

når man går på gaden i dag fx Gl. Kongevej som jeg ellers er træt af

  med alle dens børnetøjsbutikker og kaffe og rawfood og chokolade. engang så jeg i forbifarten noget glimte i solen og hørte en klirrende lyd og jeg vendte mig om og så en mand stå og stirre på en hus forbi-sælger; han (den stirrende mand) havde smidt en tyver i kloakken i stedet for at købe et eksemplar af avisen, som koster det samme, og støtter hjemløses liv.              Og jeg gik videre,

senere havde jeg lyst til at slå det svin ihjel.  Det gjorde jeg ikke.

At man kan mene at en kloak har mere brug for en tyver end et menneske.

At en kloak er at ligne med et menneske. At jeg ikke kunne reagere. Ikke fortælle idioten at han er en idiot. Skriver i stedet om det i en tekst på en blog et sted på internettet.

Skulle ha sparket nosserne op i ganen på ham, idioten.

Mønten glimtede i solen. Det gik ellers godt.

han sku ha slugt sine egne nosser skidt dem ud ædt dem igen

Leave a Reply

